Boatkeeper - Faraway Tree

Stay Awake

讓我們清醒著

Don't close your eyes

請不要閉上雙眼

You're born free

你生而自由

 

Seek asylum

追尋著庇護

You're disguised

你逐漸偽裝自己

Just don't waste your colors

不過請別浪費了屬於你的生命色彩

 

It's a place that I go

那是個我所嚮往的地方

It's all covered in snow

覆蓋著皚皚的白雪

It's a place that I crave

那是個我所渴望的地方

It's a dark hidden cave

有著靜謐幽暗的洞穴

It's a place where I'll be

那是我真正的歸屬

It's my sanctuary

是我的避風港

It's a faraway tree

那是一棵遠離世界的樹

It's a faraway tree

那是一棵遠離世界的樹

 

Enchanted

迷失

Or enlightened

與頓悟

The past has the key

一切的答案藏在過去

 

It's a refuge

那是個藏身處

Sea of ...

Just don't paralyze others

只求別驚動他人

 

It's a place that I go

那是個我所嚮往的地方

It's all covered in snow

覆蓋著皚皚的白雪

It's a place that I crave

那是個我所渴望的地方

It's a dark hidden cave

有著靜謐幽暗的洞穴

It's a place where I'll be

那是我真正的歸屬

It's my sanctuary

是我的避風港

It's a faraway tree

那是一棵遠離世界的樹

It's a faraway tree

那是一棵遠離世界的樹

 

It's a place that I go

那是個我所嚮往的地方

It's all covered in snow

覆蓋著皚皚的白雪

It's a place that I crave

那是個我所渴望的地方

It's a dark hidden cave

有著靜謐幽暗的洞穴

It's a place where I'll be

那是我真正的歸屬

It's my sanctuary

是我的避風港

It's a faraway tree

那是一棵遠離世界的樹

It's a faraway tree

那是一棵遠離世界的樹

 

It's a faraway tree

那是一棵遠離世界的樹

It's a faraway tree

那是一棵遠離世界的樹

 

arrow
arrow

    QUIRREL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()